
Beste beroepsactivisten,
Er is dus nog hoop.
Want jullie gaan vanaf 31 mei 12.00 uur het Mediapark bezetten.
Fijn!
Eindelijk worden eens een keer niet de hardwerkende burgers geraakt door het bezetten van snelweg- of vliegveldbezettingen of het onmogelijk maken van museum- of winkelbezoek.
Nee, jullie gaan de belangrijkste propagandakanalen van wat Thierry Baudet altijd zo mooi ‘het partijkartel’ noemt op zwart zetten.
Ik ben vóór.
Dit wordt niet een zendertje eraf of de kaasschaaf erlangs, dit wordt het einde van de NPO.
(Advertentie)
Want als de Asha ten Broekes, de Carice van Houtens en al die andere geestelijk beperkte wereldverbeteraars uit jullie activistenbedrijf daar een maandje zitten en de Staatsomroep-uitzendingen onmogelijk hebben gemaakt, weet zelfs de meest seniele bejaarde dat er op zijn afstandsbediening ook andere getallen staan dan een 1, een 2 en een 3.
Dan hebben jullie de overbodigheid van die hele NPO gratis en voor niets aangetoond en kan het kabinet het eerste miljard euro aan ‘bezuinigingen elders’ noteren waarmee onze defensie-uitgaven omhoog kunnen.
Maak jullie overigens geen zorgen over eventuele persoonlijke gevolgen.
Dus die zullen jullie hetzelfde aanpakken als ze deden toen jullie niet de propagandakanalen van het partijkartel aanpakten, maar het leven vergalden van de hardwerkende burgers die wilden gaan shoppen, een museum wilden bezoeken of een reis wilden gaan maken (of zorgden dat ambulances met vertraging bij ziekenhuizen arriveerden).
Namelijk: niet.
Ze sturen hooguit wat ‘buurtvaders’ of ‘susteams’ op jullie af om te voorkomen dat jullie het Mediapark niet alleen bezetten, maar ook slopen.
(Advertentie)
En dat de kakelkip van de VVD en het door haar aangestelde zachtgekookt ei op het ministerie van Jusititie en Veiligheid wat tweets sturen over jullie sturen met natte scheten als “Onacceptabel!” en “Keihard aanpakken dat tuig!”?
Ach, dat maakt jullie de pis niet lauw.
Jullie hebben wel voor hetere vuren kanslozer waterpistooltjes gestaan.
Anyway: fijn dat jullie wél gaan regelen waar Wilders, Yesilgöz, Omtzigt en Van der Plas te laf voor waren toen ze kabinet-Dikkie Dik in elkaar draaiden: de NPO kapot saneren.
Dank!
Groet,
JanD
PS. Cadeautje. Je kunt er nooit te laat in je leven kennis mee maken.
PS2. In de kakelverse ‘Bellen met Bassie’-podcast is Bas Paternotte het totaal met mij oneens over deze actie. Iets met een lange lat.




