
Beste deugers,
Scoopje hoor, van The Wall Street Journal.
Stemde jullie grote held Volodomyr Zelensky aanvankelijk in met het plan voor de sabotage van de Nord Stream-gaspijpleiding in 2022 door een groepje hoge Oekraïense militairen en zakenlieden?
Heeft jullie grote held Volodomyr Zelensky hiermee een aanslag laten plegen op voor zijn West-Europese bondgenoten cruciale infrastructuur, die nota bene via de Gasunie deels in Nederlands bezit was?
Is jullie grote held Volodomyr Zelensky er daardoor verantwoordelijk voor dat veel Nederlanders eind 2022 in grote financiële problemen kwamen doordat de gasprijzen door het dak gingen?
Ik stel alleen maar vragen, hè.
(Advertentie)
En dan nog niet eens over hoe in ons land toenmalig premier Mark Rutte, minister van Defensie Kajsa Ollongren en vele anderen die dankzij de MIVD op de hoogte waren van de achtergronden van de verantwoordelijken voor de aanslag op de Nord Stream-pijpleidingen de Tweede Kamer in de maling hebben genomen.
Of over al die Van Thillo-media en Rob de Wijk-achtigen die meteen stonden te vingerwappen naar Rusland.
Dat heeft helemaal geen zin joh.
Hoe je het ook wendt of keert: het blijft toch de schuld van Wierd Duk.
Of van Elon Musk.
Groet,
JanD
PS. Cadeautje! Dan kun je altijd aan jezelf denken.

