Beste NPO’ers,

Bij het doorbladeren van mijn papierstapel, kwam ik nog wat notities voor programma-ideeën tegen.

Omdat ik gebrouilleerd ben met Bert Huisjes sinds ik ontdekt heb dat hij D66 stemt in ruil voor extra zendtijd voor WNL, stuur ik ze maar rechtstreeks naar jullie.

Komt-ie!

Een programma over criminele vrouwenbeukers laten presenteren door Peter Gillis.

Een programma over het korte lontje van geradicaliseerde moslims laten presenteren door Mohammed Bouyeri.

Een programma over Jodenhaat laten presenteren door Tunahan Kuzu en Sylvana Simons (scheelt weer wachtgeld!).

(Advertentie)

Een programma over de helende kracht van morbide obesitas laten presenteren door Hubert Bruls en Asha ten Broeke.

Een programma over mislukte verbouwingen laten presenteren door Barbie.

Een programma over psychopaten laten presenteren door Joran van der Sloot.

En als hij niet vervroegd vrij komt: Hugo de Jonge.

Een programma over golddiggers laten presenteren door Sylvana Simons.

Ach, kan mij het schelen ook (want er zit toch een knop op mijn tv): ook nog een programma over paaldansen laten presenteren door Sylvana Simons, dan verdient ze bij elkaar zeker genoeg om helemaal geen recht te hebben op wachtgeld.

(Advertentie)

Een programma over de door mensen veroorzaakte zeespiegelstijging laten presenteren door die nieuwe knakker van DENK, die Van Baarle.

Een programma over peutermisbruik laten presenteren door Robert M. (met een ‘Juridisch Hoekje’ van mr. Sidney Smeets).

Een programma over naturelle fotografie laten presenteren door Matthijs van Nieuwkerk.

Inkoppertje: een programma over machtswellust laten presenteren door Frans Timmermans.

(Advertentie)

Nu ik toch bezig ben met inkoppertjes: een programma waarin mensen zonder parachute uit een vliegtuig springen om te bewijzen dat ze kunnen vliegen laten presenteren door koningin Maxima.

Een educatief programma over spreken in het openbaar van de autocue laten voorlezenstotteren door Willem-Alexander.

En tenslotte: een programma over scheldend schorremorrie op social media laten presenteren door de tierende tuinkabouter uit de Brand New Day-reclame.

Graag gedaan!

Groet,

JanD

PS. Cadeautje! Dan kunnen jullie het vanaf hier zelf gaan doen.


Het ‘Briefje van Jan’ en de ’99 woorden’ zijn gratis te lezen. Wil je desondanks doneren, dan kan dat via Backme of  Bunq. Kopen via mijn Amazon-link is ook top!

Dank voor jullie donaties!