
Beste Gouwenaren,
GroenLinks heeft Judith Sargentini bereid gevonden de boel in Gouda als wethouder nog verder te komen verzieken.
De vrouw die zichzelf op 18 mei 2015 volstrekt belachelijk maakte.
“Er is geen greintje bewijs voor de stelling dat IS-strijders op vluchtelingenbootjes naar Europa komen. Is hysterie”, schreef ze op Twitter.

Een tweet die mensen die niet zo houden van bomgordels, AK47’s, machetes en ander wapentuig zich altijd weer levendig herinneren als er ergens in Europa een aanslag wordt gepleegd door een soldaat van Allah.
Daarna vernamen we nog twee keer iets van Sargentini.
Toen ze als Europarlementariër de Hongaarse president Viktor Orban neerzette als een jongere versie van Adolf Hitler.
En toen ze als directeur van Artsen Zonder Grenzen in Ter Apel opdraafde om voor het aangezicht van alle opgetrommelde media te lobbyen voor de asielindustrie.
En dat komt dan wethouder worden in Gouda.
Gecondoleerd.
Maar goed, je moet maar zo denken: het had nóg erger gekund.
GroenLinks had ook oud-Kamerlid Tofik Dibi kunnen sturen.

Groet,
JanD
PS. Cadeautje. Ach, kies ook zelf maar wat uit.

