
Journalisten die weigeren de ‘Golf van Amerika’ de ‘Golf van Amerika’ te noemen en die vasthouden aan de oude naam (‘Golf van Mexico’) worden geweerd van persmomenten in het Witte Huis.
Heel kinderachtig inderdaad, dit pesterijtje van de democratisch gekozen president van de Verenigde Staten.
De Nederlandse media spreken er uiteraard schande van.
Wie in Nederland foto’s van de ongekozen koning of zijn gezin plaatst die gemaakt zijn buiten officiële persmomenten, is niet alleen niet meer welkom op persmomenten van het Koninklijk Huis, maar krijgt ook een proces aan z’n broek.
Dat pikken die Nederlandse media gewoon.
Stelletje hermelijnvlooien.


