
Beste Femke,
Dusss…
We hadden Mohammed El Khattab van de veegwagen.
We hadden Omar Al Mansouri van de tram.
We hadden Youssef Ben Ali van de metro.
We hadden Tofik Dibi van de neukfouten-op-scootersclub.
We hadden Hamza El Yousfi van de taxi-centrale.
We hadden Anwar Haddadi van de arrestantenbus.
We hadden Rachid Mansour van de ambulance.
We hadden Bilal Bakkali van de brandweer.
We hadden Tarik Alami van de politieauto.
(Advertentie)
We hadden Samir Meziani van de dienstbakfiets.
We hadden Mustafa Amrani van de vuilophaaldienst.
We hadden Nordin Rahmani van trein.
En dan kiezen Nederlandse ambtenaren en beroepspolitici niet één van deze mannen uit de lijst met dertien genomineerden, maar ú als ‘beste bestuurder van Nederland’.
Wow!
Ik neem aan dat Rabin Baldewsingh, de Nationaal Coördinator tegen Discriminatie en Racisme (NCDR), het vandaag héél druk krijgt met het verwerken van aangiftes uit de moslimgemeenschap.
Groet,
JanD
PS. Cadeautje! Want de vorige lijken wel vastgeroest te zijn.
PS2. Weet je wat ik ben gaan doen toen ik het nieuws hoorde en ik mijn bloeddruk wilde verlagen? Wandelen, met rustgevende muziek op m’n kop!



